Kilka słów od Karata…

by MHDJ

mhdj_slowoNa trzecią edycję Muzycznego hołdu dla Jędrusiów zaprasza Karat:

Witam serdecznie. Mój pseudonim to Karat Napalm Grupa. Chciałem serdecznie zaprosić wszystkich na mój koncert, który odbędzie się w sobotę w Mielcu 7 lutego 2015 roku. Start koncertu już o godzinie 17.

Cieszę się ogromnie, że zostałem zaproszony na koncert dedykowany bohaterom narodowym, jakimi są partyzanci z oddziału „Jędrusie”.

Na moim koncercie nie zabraknie oczywiście patriotycznych motywów i kawałków. W dużej mierze bowiem właśnie w takim klimacie utrzymany jest mój album „POLSKO- WARSZAWSKI”. Jest to moja pierwsza solowa produkcja. Staram się na niej promować pozytywne wartości, takie jak „Bóg, honor, ojczyzna”.

Zapraszam wszystkich serdecznie na koncert. Będzie to impreza patriotyczna, bez alkoholu i pozostałych używek. Muszę przyznać, że pierwszy raz biorę udział w czymś takim. Wcześniej miałem okazję grać kiedyś na imprezie patriotycznej w Wilnie, przy okazji obchodów rocznicy Powstania Styczniowego.

Zapraszam także do zapoznania się z moją twórczością.

Mój fanpage: www.facebook.com/karatnapalm?fref=ts

Moja strona internetowa, na której można między innymi nabyć mój album: www.polsko-warszawski.pl.

Kilka moich kawałków:

Stolica serca

Pamięć o Tobie

Lepsza statystyka, gościnnie HDS, Kryptonim, Kafar DIX 37

Pod krwawą banderą

